Ofte stillede spørgsmål
Generelle spørgsmål
Er det sikkert at handle på Agroland.dk?
Du kan nemt og trygt handle på Agroland.dk. Med E-mærkets certificering er du sikret som køber, når du handler på Agroland.dk. Er du i tvivl om hvad andre kunder synes om vores butik, kan du altid besøge vores Trustpilot.
Hvorfor vælge Agroland.dk?
Ved at handle på Agroland.dk sikrer du dig en nem og sikker handel. AgroLands bagland står altid klar til at yde kompetent vejledning til dig, så du sikrer dig de korrekte produkter for dit dyr. Vi har hos Agroland et stort produktsortiment til skarpe priser. Med en fragt fra kun 29,- og mulighed for afhentning i vores butik i Vamdrup er vores sortiment altid tilgængeligt for dig.
Hvem er AgroLand?
AgroLand er ejet af Vestjyllands Andel (Læs mere her). AgroLand består af syv fysiske butikker (Se dem her) og Agroland.dk.
Du kan læse mere om AgroLand her.
Jeg har set en vare på webshoppen. Kan jeg også se den i jeres butik?
Du er altid velkommen til at besøge vores AgroLand butik i Vamdrup, der har det samme sortiment som vores webshop. Du kan også besøge en af vores øvrige butikker, hvis de har varen på lager. Du kan altid tjekke lagerstatus for den enkelte butik inde på den pågældende vare. Du finder vores butikker her.
Levering
Hvilke muligheder har jeg for levering?
Du kan vælge at få din ordre leveret med GLS eller Esbjerg Gods afhængigt at ordrens størrelse og vægt. Du kan læse mere om fragtpriserne her.
Hvad koster det at få leveret min ordre?
Levering koster fra 29,- og afhænger af pakkens vægt og størrelse. Enkelte produkter har gratis levering. Dette vil fremgå af produktet.
Hvor lang tid tager leveringen?
Fra vi sender varen og den er fremme hos dig, går der 1-2 hverdage. Vi sender en faktura, når ordren er afsendt. Ordre bestlt inden kl. 12.00, sendes samme hverdag (Der kan være længere leveringstid under peakperioder).
Kan jeg følge min ordre?
Du får leveringsinformationerne fra GLS eller Esbjerg Gods, når varen er afsendt.
Kan jeg få gratis levering?
Vi kører en sjælden gang imellem med rabatkoder på gratis fragt ved et minimumskøb. Rabatkoderne vil du kunne finde i dine pakker eller gemt på vores sociale medier.
Afhentning
Hvornår kan jeg afhente min ordre, hvis jeg har valgt afhentning?
Du kan afhente din ordre, når du har modtaget en SMS på, at den er klar til afhentning. Vi bestræber os på at pakke din ordre så hurtigt som muligt, men der kan være ekstraordinære ventetider i peakperioder. Under normale perioder, vil du kunne forvente at kunne afhente pakken få timer efter bestilling.
Hvor kan jeg afhente min pakke?
Du kan afhente din pakke i AgroLands butik i Vamdrup. Adressen er Pantonevej 10, 6580 Vamdrup. Du kan ikke bestille en collectpakke i AgroLands øvrige butikker på nuværende tidspunkt. Men du kan se lagerstatus i de øvrige butikker her på Agroland.dk, hvorefter du er velkommen til at besøge den pågældende butik og købe din vare.
Retur
Hvor kan jeg læse mere om jeres returret og fortrydelsesret?
Det kan du i vores handelsbetingelser, som du finder her.
Jeg har sendt en pakke retur, men har endnu intet hørt?
Vi bestræber os på at behandle retursager og ombytninger så hurtigt som vi kan. Men ind i mellem støder vi på, at vi mangler de pågældende ombytningsvarer på lageret, der mangler en returneringsblanket eller ordrenummer i pakken, således at vi kan behandle pakken. Husk derfor altid returblanketten med dit ordrenummer påført. Der kan gå op til 14 dage fra vi modtager din pakke, til at vi har behandlet din sag.
Hvor lang tid tager det før at i tjekker min returordre?
Vi tjekker den så snart den kommer retur til os. Du vil umiddelbart efterfølgende modtage dine penge retur eller få ombyttet dine varer.
Følger der returlabel med i pakkerne?
Ja, alle vores pakker indeholder en returlabel som du kan anvende, når du sender en vare retur til os. Vælger du at bruge returlabellen i forbindelse med fortrydelse af et køb, fratrækkes 49,- af returbeløbet.
Der var ingen returlabel med i pakken?
Har vi glemt at sende en returlabel med i pakken og ønsker du en returlabel? Så tag kontakt til os, så vil vi være behjælpelige med at sende en returlabel til dig pr. mail.
Hvor længe kan jeg bytte eller returnere julegaver?
Alle ordre bestilt mellem d. 25 november og d. 23 december, kan byttes eller returneres til og med d. 15 januar. De almindelige handelsbetingelser gælder herfor.
Kontakt
Hvordan kan jeg komme i kontakt med AgroLands personale?
Du er velkommen til at ringe til os, hvis du har spørgsmål. Vi kan træffes indenfor butikkens åbningstid på +45 4630 0885. Du er også altid velkommen til at sende os en mail til webshop@agroland.dk eller udfylde vores kontaktformular.
Jeg er i tvivl om et produkt. Hvilke kompetencer har i?
Hos AgroLand har vi en lang række medarbejdere, som har et dybt kendskab indenfor vores forskellige varekategorier. Du kan derfor altid være garanteret, at få en professionel service, så vi sammen kan finde de produkter, der kan opfylde dine og dit dyrs behov.
Jeg har haft en mindre god oplevelse med Agroland.dk. Hvad gør jeg?
Skulle uheldet være ude og vi ikke har imødekommet dine ønsker, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig i mål, med de midler vi har. Vi lever af tilfredse kunder og det vil altid være vores topprioritet, at sørge for at du får det helt korrekte produkt til dit dyr, under kyndig vejledning og en konkurrencedygtig pris. Hvis du har haft en mindre god oplevelse med os, vil vi hellere end gerne gøre, hvad vi kan for at rette op på det.
Jeg vil gerne fortælle andre om min gode oplevelse med Agroland.dk. Hvad gør jeg?
Agroland.dk er som dansk webshop en del af Trustpilot. Du er derfor mere end velkommen til at fortælle om din oplevelse her.
Betaling
Hvordan kan jeg betale på webshoppen?
Du kan betale med Mobilepay, betalingskort eller Klarna betalingsløsning (Del betaling op eller betal senere). Læs mere i vores handelsbetingelser her.
Hvornår bliver betalingen trukket?
Betalingen bliver først trukket, når pakken er sendt afsted fra vores lager. Du vil modtage en faktura når betalingen er gennemført, og pakken er på vej. Læs mere i vores handelsbetingelser her.
Priser
Alle priser på Agroland.dk er i Danske Kroner (DKK) og inkl. 25% moms. Der opkræves ikke betalingsgebyrer, når du handler på Agroland.dk.
Produkter
Hvordan vælger i udvalget af jeres produkter?
Vi har valgt vores produkter ud fra kendte kvalitetsbrands. Du er derfor altid sikret at få produkter af den højeste kvalitet, når du handler hos AgroLand. Du kan finde alle vores mange brands her.
Jeg ønsker et produkt fra et af de brands i forhandler, men i har det ikke på webshoppen?
Vi bestræber os med over 8000 varenumre, at have noget for enhver smag. Men det er desværre ikke alt, vi har på vores webshop. Men du er altid velkommen til at komme med forespørgsler til produkter, som du mener at vi mangler i vores produktsortiment.
Har i en størrelsesguide?
Vi har desværre ikke en størrelsesguide på vores ting. Men du er velkommen til at kontakte +45 4630 0885 eller webshop@agroland.dk, hvis du har spørgsmål til produkternes pasform. Vi sidder klar til at vejlede dig.
Gavekort
Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt, at købe et gavekort som kan anvendes på Agroland.dk. Du er velkommen til at besøge vores fysiske butikker, som udsteder gavekort som kan anvendes i de fysiske butikker.
Er varen på lager?
Du kan altid tjekke lagerstatus på varen under det enkelte produkt. Vi tager forbehold for, at varen kan være solgt i vores butik inden vi når at pakke og afsende din ordre. Vi vil i disse tilfælde forsøge at skaffe varen hjem igen eller afsende den fra en af vores øvrige butikker. Vi vil kontakte dig, såfremt dette skulle være tilfældet.
Rabat
Hvordan får jeg rabatkoder?
Vi laver løbende rabatkoder. Du kan finde dem i vores banner på webshoppen, i en tidligere bestilt pakke eller ved at følge os på de sociale medier. Hold øje og bliv overrasket.
Du finder vores sociale medier her:
Hvor ofte kører i kampagner på jeres varer?
Vi kører løbende kampagner på vores varer. Hold øje med webshoppen eller følg os på de sociale medier for, at være blandt de første til at modtage de gode tilbud.
Hvor længe gælder rabatterne i kampagnerne?
Priserne fra de løbende kampagner gælder kun i kampagneperioden. Dvs. at der hverken gives refusion for tidligere køb som nu er billigere pga. kampagnen eller lovning af samme rabat udenfor kampagneperioden.
Ordre
Jeg har bestilt noget, men jeg vil gerne tilføje noget mere til min ordre. Kan jeg det?
Det er ikke noget problem, så længe ordren ikke er pakket og sendt afsted. Du skal blot ringe hurtigst muligt på +45 4630 0885. I den forbindelse, skal du blot lave en ny ordre. Vi vil sørge for at pakke ordrene sammen og refundere den fragtomkostning, der er ved den nye ordre. Hvis vægten i den konsoliderede pakke overstiger dit nuværende fragtprisniveau, vil vi refundere det som svarer til differencen her imellem. Hvis vægten overstiger GLS' betingelser, skal den nylagte ordre bestilles med fragtmetoden Esbjerg Gods. Ring og hør nærmere.
Jeg vil gerne ændre farve/størrelse på et produkt inden den afsendes. Kan jeg det?
Såfremt pakken ikke er pakket og afsendt, kan du ændre størrelse og farve (Såfremt vi har det på lager) ved, at kontakte os på +45 4630 0885.
Hvordan ser jeg mine tidligere ordre?
Du kan altid se dine tidligere ordre under "Administer konto" -> "Ordrer". Du finder det her.
Min ordre er en gave. Kan i pakken den ind?
Vi kan desværre ikke være behjælpelig med gaveindpakning af din ordre.
Min konto
Hvordan opretter jeg en konto hos jer?
Du kan oprette en konto i checkoutvinduet, når du køber på vores webshop eller oprette en konto her. Du skal bekræfte oprettelsen i den mail som du får efter registreringen. Det er fra sammen vindue du logger ind på din konto.
Hvordan retter jeg mine oplysninger til min bruger?
Du kan rette dine personlige oplysninger og ændre dit password til din konto her.